<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12990579\x26blogName\x3dEce+Selin\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eceselin2003.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eceselin2003.blogspot.com/\x26vt\x3d-6719968799638997494', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ece Selin'in Günlüğü

Yüzünüzden Gülümseme Eksik Olmasın

Pazartesi, Aralık 05, 2005

SAKIN GİTMEYİN !















Bu hafta sonu eşimin işlerini ayarlamasıyla "Babam ve Oğul" a gittik.Çok güzel bir film olduğunu duymuştum.Ama bu kadarını beklemiyordum doğrusu.Ağlamak istemiyorsanız gitmeyin sakın.Bir ara hıçkıracaktım neredeyse.Allah kimseyi annesiz babasız etmesin.
Bir de yakından filmdekine benzer bir yavru tanıyor olmam sanırım beni daha çok etkiledi.Film seyretmek için verdiğimiz çabalara değdi hem de çoookkk.

3 Comments:

At 7:52 ÖS, Blogger b. said...

aslında bu film yerine testereyi seçtiğim için bi kat daha üzüldüm şimdi yaf :(

 
At 9:37 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

HAFTA SONU BENDE ÇOCUKLARLA GİTMEK İSTİYORUM BU FİLME ,ALDIĞIM GÜZEL TEPKİLERDE BAYA HEVESLENDİRDİ BENİ ŞİMDİ.

BAŞAKÇIM KOLYELERİNDE ÇOK GÜZELLER ÖZELLİKLE KIRMIZILAR ÇOK HOŞUMA GİTTİ ELİNE SAĞLIK...

 
At 1:24 ÖÖ, Blogger pinomino said...

Basakcim sobelendiinnnn 10 kucuk mutluluk yazar misin benim icin:)

 

Yorum Gönder

<< Home