<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12990579\x26blogName\x3dEce+Selin\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eceselin2003.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eceselin2003.blogspot.com/\x26vt\x3d-6719968799638997494', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ece Selin'in Günlüğü

Yüzünüzden Gülümseme Eksik Olmasın

Çarşamba, Aralık 21, 2005
















Merhaba arkadaşlar.Bu soğuk kış gününde sizlere bir sorum olacak.Bu süeteri yemedim içmedim hırs yaptım ördüm.Ama ipi çok kalındı.Halı gibi oldu.Süeter olmaya pek elverişli olmadı.Sevgili Nagihan'a sordum ne yapabilirim diye.O da sayfana koy.Arkadaşlara bir sor bakalım dedi.Sizlere soruyorum şimdi,Ben bunu ne yapabilirim.Nasıl değerlendirebilirim sevgili şekerler :)))

6 Comments:

At 9:52 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Belki duz orguden kol ekleyip.İcine de astar gecirip .Mont yapabilirsin seker :)

 
At 12:55 ÖS, Anonymous Adsız said...

sobeee....

sobeledim seni şekercim.....

 
At 1:21 ÖS, Anonymous Adsız said...

bence de mont ii bir fikir olabilir. içine uygun renkli bir peluştan astar koyarsan daha da güzel olur. ben böyle bir mont kullanıyorum sıcacık tavsiye ederim... sevgiler...

 
At 7:25 ÖS, Anonymous Adsız said...

sevgılı Basak ben dunde baktım ama bısey dusunememıstım sımdı sevgılı Hatıce nın fıkrı banada guzel geldı kollarınada duz orgu yaparak mont yapabılırsın.sevgıler

 
At 2:08 ÖS, Anonymous Adsız said...

bolero da yapabilirsin bence

 
At 4:04 ÖS, Anonymous Adsız said...

canım onu çok güzel bir şala dönüştürebilirsin etol tarzı bişiy çok şık olur rengide güsel

 

Yorum Gönder

<< Home