<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12990579\x26blogName\x3dEce+Selin\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eceselin2003.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eceselin2003.blogspot.com/\x26vt\x3d-6719968799638997494', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ece Selin'in Günlüğü

Yüzünüzden Gülümseme Eksik Olmasın

Perşembe, Mayıs 11, 2006

Yeni boyadığım posta kutum :)

1 Comments:

At 11:22 ÖS, Anonymous Adsız said...

canım ziyaret ve yorumuna teşekkürler
ahşap boyma malzemeleri kalite kalite, ve bence el emeği olduğundan ucuza kaçmamalı yazık o emeğe
dekupaj ve transfer tutkallarıda kalite kalite
bazı markalar çok cıvık ve rengi bembeyaz değil bu nedenle bozuyor çalışmayı
TEX.CO markasından şaşmam ben
peçete veya resim yapıştırırken transfer tutkalı kullanma. ve resmin önce arkasına sürüp yapıştır, ben resmin arkasına değil zemine sürüyorum, ve yapıştura yapıştıra sürüyorum yani tüm zemine yapışkan sürüp resmi üzerine koymuyorum, sonra resim zemine yapışınca biraz kurusun bu kez üzerine sürmelisin, resim o zaman ncak obje ile bütünleşiyor
yapıştırıldığı belli olmuyor
her zaman sorabilirsin, kendi kendine öğrenme çaban beni çok etkiledi çünki
yaptıkların gerçekten çok şık olmuşlar ellerine sağlık canım

 

Yorum Gönder

<< Home