<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12990579\x26blogName\x3dEce+Selin\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eceselin2003.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eceselin2003.blogspot.com/\x26vt\x3d-6719968799638997494', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ece Selin'in Günlüğü

Yüzünüzden Gülümseme Eksik Olmasın

Perşembe, Aralık 22, 2005

HAYATIMA DAİR 20 KONU
















Sevgili arkadaşım Sinem beni sobeledi.Ben daha önce yazmıştım şimdi tekrar koyuyorum.Sinem'e de teşekkürler ediyorum. :))

* Hayatımın anlamı kızım Selin.Dünyadaki en harika varlık.Ve şimdilik o benim :)
* Eşim Deniz.Bir ömür boyu yanında ,el ele olmak istediğim tek insan.
* Ailem :annem ve babam benim için o kadar değerliler ki.Onlar olmasaydı ne yapardım?
* İşim.İşimi seviyorum.Yeni projeler beni heyecanlandırıyor.Tek başıma çalışmayı daha çok seviyorum.Ama takım ruhum da var :) İşimi bitirmeyince içim rahat etmez.
*Hobilerim:Örgü örmek,boncuktan kolyeler ,bilezikler yapmak.Ama en çok örgü.Çok bilmediğim halde bayılıyorum örgü örmeye.Daha çok aksesuar yapmayı seviyorum.Çanta,bere,atkı
şal türü.
* Tabiki kurabiye,pasta ve kek yapmak.Yemek yapmayı pek sevmesem de yapıyorum.En çok da yaptıklarımı tattırmak ve övgüler almak :))
* Evimi düzenlemek:ev işi yapmayı seviyorum.Dolabımı düzenlemek ütü yapmak.Şimdiye kadar halı ya da cam silmedim ama :))
* Kitap okumak.Özellikle eve giderken dolmuşta...(tam 1 saat sürüyor)
* Televizyon seyretmek.Romantik diziler seyretmek.
* Uzun ve kısa vadeli hedefler koymak ve bu hedeflere ulaşmak için çaba sarfetmek.
* Uzun yürüyüşler yapmak.
* Sosyete pazarları gezmek :))
* Mağza gezmek.Market alışverişi yapmak.
* Kahve falı baktırmak :)
* Çay-simit-beyaz peynir.
* İnternette yemek ve elişi sayfalarında gezinmek.
* Yakın arkadaşlarımla ve annemle sohbet etmek.
* Aşırı duygusal olmam ve
* Biraz da çekingen bir yapımın olması benim kötü yanlarım.

6 Comments:

At 7:05 ÖS, Anonymous Adsız said...

sevgili Basak ziyaretin icin tesekkürler.yine beklerim.Allah esin ve yavrunla mutlulugunuzu daim etsin.hersey gönlünce olsun.sevgiler.

 
At 1:57 ÖÖ, Blogger nagice said...

uyurken nekadar da tatlı oluyorlar..

 
At 2:51 ÖS, Anonymous Adsız said...

Cok tatlı maasallah.

 
At 1:12 ÖS, Blogger pinomino said...

Ne güzel:) hayattan zevk almasını bilen keyifli insanları çok severim..Allah ailen ile birlikte bir ömür mutluluk ve sağlık versin..nazar değmesin amann..

 
At 9:17 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Hemen hemen çoğu hepimizin ortak yanları Başakçım,herşey gönlünce olsun kızın ve eşinle inşallah...

 
At 11:05 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Merhaba,
Sayfan çoooook güzel,
Sevgiler
Alp de, Ece Selin'i çok çok öpüyor.

 

Yorum Gönder

<< Home