<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12990579\x26blogName\x3dEce+Selin\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eceselin2003.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eceselin2003.blogspot.com/\x26vt\x3d-6719968799638997494', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ece Selin'in Günlüğü

Yüzünüzden Gülümseme Eksik Olmasın

Perşembe, Eylül 21, 2006

Çocukla Yaşam Müthiş :)))

Sevgili arkadasim Pino yazmiş bugün iki çocukla gözlerinin döndüğünü.Ben de dün akşam başımdan geçenleri anlatayım dedim.
Dün akşam saat 11.Ben malum biraz ev topladım , taşınacağız ya.Yoruldum.Uyku gözlerimden akıyor.Babamız da kongrede.Hadi yatalım kızım dedim.Tamam dedi.
-Çişin var mı?
-Yok.Kesinlikle yok.
-Pijamalarımızı giyelim.
-Dur ben bir kaçayım beni yakala öyle.(10dk da yakalanır ,sıkıştırılır ve giydirilir.)
-Işığı kapatma.Yanına biraz yatayım beni sev öyle yatağıma yatarım.
-Biraz sevilir.Boğuşulur yatakta.
-Tam uykunuz gelir.Anne çişim geldi.(Yaptırılır,el kol yıkanır.Yatağa geri dönülür.)
-Yine bıcır bıcır konuşmalar sırasında susar bizimki.Kalkar su içeriz bu sefer de.Üstüne su dökülür.Üstü değiştirilir.
-Yatılır bu sefer kesin ama :))
-Anne bana dön.Anne bana dönnnnnnn.....Arkamı dönemem :))

-Ağlamalar ağlamalar arasında birden uyuya kalır.Nasıl oluyor anlamıyorum.

Ve saat olmuştur 12:15......

2 Comments:

At 9:53 ÖÖ, Blogger akçahan said...

Çocuklar hem çok tatlı, hem çok emek istiyor. Ve her dönemde ihtiyaçları farklı oluyor. Anne oldu mu insan bitmiştir artık. Ama Allah yokluklarını vermesin Başak sana ve tüm annelere kolaylıklar versin. Ece Selin'i öpüyorum.

 
At 9:25 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

sevgili Basak kızım hayatımızı acı tatlı meyveleri cocuklarımız.sabır törpüleri ama sevgileri o kadar yüceki insan herseye katlanıyor.Allah yavrularımıza hayırlı ömürler versin...
Basakcım yeni evinize tasınma islemi bitmistir.güle güle oturun Allah agzınızın tadını bozmasın mutlulugunuzu daim etsin .Ece Selin i kocaman öptüm.sevgiler selamlar..

 

Yorum Gönder

<< Home